Το ΠΛΑΙΣΙΟ

2
77

ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΗΜΕΡΑ

To ΠΛΑΙΣΙΟ είναι ένας λιανοπωλητής ηλεκτρικών συσκευών. Πλασάρεται ως το “ΠΛΑΙΣΙΟ για Τεχνολογία Αιχμής”. Είναι ένα ελληνικό tech & lifestyle brand με φυσικά καταστήματα και δυνατό e-shop, γνωστό για hardware, υπολογιστές, gadgets, περιφερειακά, και σχολικά είδη. Έχει ισχυρή αναγνωρισιμότητα αλλά περιορισμένη κουλτούρα γύρω από το brand — λειτουργεί περισσότερο ως utility store και ελάχιστα ως cultural brand. Η επικοινωνία του στηρίζεται στις εποχιακές προσφορές, την παρουσίαση προϊόντων τεχνολογίας και gadgets παρά στο κτίσιμο μιας κοινότητας και μιας εταιρική κουλτούρας. Παρουσιάζεται κυρίως ως supermarket ειδών τεχνολογίας και ηλεκτρικών συσκευών για ένα κονό 35+. Το ύφος του προσπαθεί να είναι άμεσο και με χιούμορ βγαλμένο από… ΑΙ. Έχει αποκτήσει ένα δυνατό brand awareness αλλά όχι μία διαφοροποιημένη κουλτούρα. Το marketing είναι καθαρά προϊόντοκεντρικό με ελάχιστους διαλόγους με το κοινό και απουσία συναισθηματικής σύνδεσης με τους νέους. 

Η γενιά Gen Z και οι νεότεροι Millennials στην Ελλάδα αναζητούν:

  1. Αυθεντικότητα
  2. Μάρκες που “μιλούν” στους ανθρώπους σαν άνθρωποι
  3. Κοινότητες & belonging

Belonging = Σχέση + Αναγνώριση + Συμμετοχή

Δεν θέλω να με στοχεύεις → θέλω να με καταλαβαίνεις

Δεν θέλω απλώς να αγοράζω → θέλω να συνδέομαι

Δεν θέλω να κάνω engagement → θέλω να συμμετέχω ενεργά

Η δημιουργία του belonging είναι σημαντική ιδιαίτερα σήμερα γιατί:

  • Υπάρχει μεγάλος “θόρυβος” μηνυμάτων, που δυκολεύει την πρόσβαση στο κοινό στόχο και την διατήρηση του ενδιαφέροντος στο brand.
  • H δημιουργία κοινότητας δίνει την αίσθηση της ασφάλειας αλλά και της ταυτότητας στα μέλη τους. 
  • Δημιουργεί δυνατό brand recall και σαφή λόγο για να προτιμήσεις το brand έναντι του ανταγωνισμού.
  • Πιο σημαντικό από το τι αγοράζω είναι ποιοι είμαστε όταν αγοράζουμε από το ΠΛΑΙΣΙΟ. 


Το ΠΛΑΙΣΙΟ  με μια ανθρωποκεντρική CULTURAL STRATEGY. 

Θα αναδείξει μία ισχυρή και εμπνευσμένη Big Idea που θα επικοινωνείται ξεκάθαρα. 

Π.χ. Δεν χρησιμοποιείς απλά την Τεχνολογία. Παράγεις Κουλτούρα. 

ΦΟΡΕΑΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ

Δεν θα είναι ένας απλός retailer ή εμπορικός αντιπρόσωπος αλλά ένας δημιουργός μιας σύγχρονης και Tech κουλτούρας. 

ΔΡΑΣΕΙΣ

Μοιράσου αυτό που δημιούργησες με το gadget

Κίνητρα για User Generated Content

ΟΧΙ

“Κάνε like & share για να μπεις σε διαγωνισμό!”

ΧΩΡΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

Θα αποτελούσε χώρο δημιουργίας για creators και όχι ράφι αγοράς προϊόντων. 

ΔΡΑΣΕΙΣ

Labs δημιουργικότητας όπου creators θα πειραματίζονταν, θα δημιουργούσαν περιεχόμενο, και θα δοκίμαζαν τα προϊόντα τεχνολογίας. Το Πλαίσιο θα μπορούσε να χρησιμοποιούσε το περιεχόμενο που θα δημιουργούνταν σε αυτούς τους χώρους και θα προσέλκυε νέους να εκφραστούν και να καινοτομήσουν. Με αυτό τον τρόπο θα έκτιζε μια κοινοτητα, το αίσθημα του belonging, συναισθήματα με το κοινό του αλλά θα παρήγαγε αυθεντικό υλικό. 

ΕΜΠΕΙΡΙΑ 

Διαμόρφωση των φυσικών καταστημάτων όχι σαν super markets αλλά σαν tech gallery και creative labs. 

ΔΡΑΣΕΙΣ

Αλλαγή της αισθητικής, της κουλτούρας αλλά και της χρησιμότητας των καταστημάτων. Οι άνθρωποι θα αισθάνονται ότι επισκέπτονται μια γκαλερί τεχνολογίας που θα μπορούν να ενημερωθούν, να μάθουν και να έχουν την εμπειρία νέων προϊόντων και τεχνολογιών. 

Εισαγωγή του storytelling μέσα από το gaming. 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ

Αλλαγή της στρατηγικής περιεχομένου από διαφημιστικό και χιουμοριστικό σε πιο δημιουργικό και εκπαιδευτικό. 

ΔΡΑΣΕΙΣ

Παραγωγή πρωτότυπου και αυθεντικού περιεχομένου από το κοινό του (UGC)

Παραγωγή εκπαιδευτικού περιεχομένου σχετικά με την τεχνολογία και τις ψηφιακές τέχνες, συνεντεύξεις, podcasts με experts, μινι ντοκιμαντέρς για την τεχνολογία και τις νέες τάσεις, ebooks κλπ. 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Φανταστείτε το ΠΛΑΙΣΙΟ να:

Προκαλεί συζητήσεις όχι απλά likes και κλίκς.

Εμπνέει τους ανθρώπους, όχι να τους προσελκύει ευκαιριακά με προσφορές.

Διεισδύει σε νέες κουλτούρες: gaming, music, art

Δημιουργεί κοινότητες και να διαμορφώνει μια ενιαία ψηφιακή κουλτούρα που θα είναι δημιουργική για τους νέους και όχι μόνο.

Δημιουργεί οργανικά reaches και αλληλεπιδράσεις.

Κτίζει legacy και brand loyalty. 

Τελικά δημιουργεί ένα νέο είδος εμπειρίας.

Δεν θα ανταγωνίζεται τα άλλα καταστήματα τεχνολογίας.

Θα είναι πλέον ένας χώρος έκφρασης, δημιουργίας και σύνδεσης. 

Θα σας άρεσε ένα τέτοιο ΠΛΑΙΣΙΟ;

[Η ανάλυση και οι προτάσεις είναι ενδεικτικές για την ανάδειξη της επίδρασης μιας cultural strategy σε ένα brand αλλά και στην κοινότητα που απευθύνεται. Μια πραγματική εφαρμογή μιας τέτοιας στρατηγικής μπορεί να είναι εφικτή ύστερα από συγκεκριμένες έρευνες και διαδικασίες υλοποίησης]

MEDIA

Video
Sound file

Συλλογές

Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση