Search
Close this search box.

E-mails οίνου

13
5217


Πριν από αρκετό καιρό στην Ρώμη, ένας παλαιότερος Πάπας συνήθιζε να πλένει τα γεννητικά του όργανα με ένα συγκεκριμένο τύπο λευκού κρασιού. Λέγεται ότι το έκανε για να ενισχύσει την αρρενωπότητά του.  Η ιστορία δεν αναφέρει γιατί ο Πάπας χρειάζονταν να ενισχύσει την αρρενωπότητά του.  Ωστόσο ο Carlo Merolli χρησιμοποιούσε αυτή την ιστορία για να ξεκινά τα newsletter που έστελνε στους πελάτες του, ώστε να τραβήξει την προσοχή σε δυο οίνους που ανακάλυψε σε ένα ταξίδι του στα τα εξαιρετικά κτήματα του Roberro Trappolini,  που βρήσκονταν μεταξύ των περιοχών της Ιταλίας Umbria και Latium. 

Μέχρι το 1996, οπότε ξεκίνησε ένα διαδικτυακό κατάστημα Ιταλικών οίνων, στην Δανία, έγραφε τα εβδομαδιαία  newsletters με ιστορίες των οίνων της εβδομάδας. Η λίστα του, που αποτελούνταν από ανθρώπους του οίνου, μεγάλωνε συνεχώς.  Μέσα από απλά  emails ο Carlo Merolli,  χρησιμοποιεί την αφήγηση ως εργαλείο πωλήσεων και καθημερινής ανάπτυξης διαλόγου με τους πελάτες του.  Έτσι μαζί με τις προσφορές οίνων πρόσφερε και ενδιαφέρουσες ιστορίες τις οποίες οι πελάτες του μπορούσαν να μοιράζονται με τους φίλους τους.  Η εισαγωγή για την προσφορά του κόκκινου οίνου Amarone Le Ragose 1997,  για παράδειγμα, ήταν  η εξής:

“Τον Ιανουάριο του 1432, ο Βενετός έμπορος Piero Quirini ξεκινά το ταξίδι του από την Κρήτη προς το Βέλγιο.  Το πλοίο ήταν φορτωμένο με λάδι και οίνο και με τα χρήματα που θα κέρδιζαν από την πώλησή τους, σκόπευαν να αγοράσουν Φλαμανδικά κεντήματα και υφάσματα για την Βενετσιάνικη αριστοκρατία.  Όμως το πλοίο χτυπήθηκε από καταιγίδα στον κόλπο του Biscay σπάζοντας το κύριο πηδάλιο. Τότε κάποιοι έμποροι εγκατέλειψαν το πλοίο, ελπίζοντας να φθάσουν ασφαλείς στις κοντινές ακτές με τις σωσήβιες λέμβους. Ο  Querini και οι άνδρες του παρασύρθηκαν από το ρέυμα έως το Lofoten  βόρεια της Νορβηγίας.  Ακολούθησαν δραματικές ημέρες και νύχτες αποκλεισμένοι στον ύφαλο, ώσπου ο Querini και άνδρες του διασώθηκαν από τους ψαράδες των γειτονικών νησιών  Roest, όπου έγιναν καλοδεχούμενοι από τους κατοίκους ξεκινώντας μία γόνιμη σχέση μεταξύ της Roest και της Βενετίας, που θα διαρκούσε αιώνες. Ο Querinni έφερε τις Νορβηγικές ψαριές πίσω στην Βενετία και την Ιταλία. Σήμερα, το 90% των αλιευμάτων του Lofoten, πωλούνται στην Ιταλία, και αρκετές Ιταλικές πόλεις τα έχουν ενσωματώσει στην κουζίνα τους.”
Η ιστορία καταλήγει με φυσικότητα στην πρόταση ενός κόκκινου κρασιού το οποίο οι Ιταλοί λατρεύουν να σερβίρουν με τα αλιεύματα. Amarone Le Ragose 1997, για παράδειγμα. 

Αυτές οι ιστορίες κάνουν την επικοινωνία πιο προσωπική προσθέτoντας αξιοπιστία για την αξία των οίνων.  Δημιουργούν διανοητικές εικόνες, καθώς ο αναγνώστης σχεδόν οσφραίνεται τον οίνο, αισθάνεται τον θερμό Μεσογειακό ήλιο στο πρόσωπό του, και γεύεται το κρασί. Οι αφηγήσεις μπορούν να προσαρμοστούν με την στρατηγική που ταιριάζει σε κάθε επιχείρηση παίζοντας διαφοροποιημένους ρόλους ανάλογα με τον χειρισμό τους.  Το παράδειγμα του Carlo Merolli αναδεικνύει θαυμάσια, το τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η αφήγηση σε διαφορετικά πλαίσια.


Πηγή: Branding Practice
Φωτογραφίες: CHARACTERS / Visitnorway.no / google / amazing world places / pexels / Scot Anderson 

 

MEDIA

Video
Sound file

Συλλογές

Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση