Search
Close this search box.

PODCAST

Αυθεντικότητα ή αναγνωρισιμότητα;

0
187

Το ποσοστό των ελληνικών επιχειρήσεων που χρησιμοποιούσαν για το 2023 τουλάχιστον ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης έφτασε στο 60,8%, όμοιο σχεδόν με τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (60,9%).

Πρόκειται για μεγάλη άνοδο σε σχέση με τα επίπεδα του 2015, όταν το αντίστοιχο ποσοστό στην Ελλάδα ήταν στο 36,7% και στην ΕΕ στο 36,8%.

Σημειώνεται πως το μεγαλύτερο ποσοστό επιχειρήσεων που χρησιμοποιούσαν τα social media για το 2023 στην ΕΕ καταγράφηκε στη Μάλτα (87,1%) και το χαμηλότερο στη Βουλγαρία (38%).

Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα social media ως εργαλείο για να συνδεθούν με τους πελάτες τους μέσω στρατηγικών που ενισχύουν την αλληλεπίδραση, την εμπιστοσύνη και την πίστη. Ακολουθούν κάποιες βασικές προσεγγίσεις:

1. Δημιουργία Εξατομικευμένου Περιεχομένου

Οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργούν περιεχόμενο προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του κοινού τους, όπως εκπαιδευτικά βίντεο, tutorials ή behind-the-scenes posts. Αυτός ο τύπος περιεχομένου δείχνει αυθεντικότητα και βοηθά στη δημιουργία ισχυρότερων δεσμών με τους πελάτες (Wedia Academy).

2. Δημιουργία Διαλόγου και Συζήτησης

Η αλληλεπίδραση με τους πελάτες μέσω σχολίων, απαντήσεων και μηνυμάτων σε πλατφόρμες όπως το Instagram, το Facebook και το Twitter μπορεί να δημιουργήσει μια πιο άμεση σχέση. Οι επιχειρήσεις μπορούν να ζητούν από τους χρήστες να μοιράζονται τις εμπειρίες τους ή να συμμετέχουν σε polls και quizzes για να κατανοήσουν τις προτιμήσεις τους (ERT News).

3. Συνεργασίες με Influencers

Συνεργαζόμενες με influencers που έχουν κοινό σχετικό με το προϊόν ή τις υπηρεσίες τους, οι επιχειρήσεις μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα πιστό και ενθουσιώδες κοινό, δημιουργώντας αυθεντική και αξιόπιστη διαφήμιση (Wedia Academy).

4. Εκστρατείες User-Generated Content (UGC)

Οι καμπάνιες που ενθαρρύνουν τους πελάτες να δημιουργήσουν το δικό τους περιεχόμενο, όπως φωτογραφίες ή βίντεο με τα προϊόντα της εταιρείας, μπορούν να αυξήσουν την αφοσίωση. Αυτή η στρατηγική ενισχύει την αίσθηση συμμετοχής και αυθεντικότητας (ERT News)

5. Προώθηση Ειδικών Προσφορών και Διαγωνισμών

Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα social media για την προώθηση εκπτώσεων, διαγωνισμών ή giveaways. Αυτές οι ενέργειες ενθαρρύνουν τους χρήστες να συμμετάσχουν και να μοιραστούν την εμπειρία τους με το δίκτυό τους, αυξάνοντας την ορατότητα του brand (Wedia Academy)

6. Εξυπηρέτηση Πελατών σε Πραγματικό Χρόνο

Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα social media ως κανάλι εξυπηρέτησης πελατών, επιτρέποντας άμεσες και γρήγορες απαντήσεις σε ερωτήματα, παράπονα ή σχόλια. Αυτή η άμεση επικοινωνία δημιουργεί εμπιστοσύνη και βελτιώνει την εμπειρία των πελατών (ERT News).

Συμπέρασμα:

Τα social media επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να δημιουργούν ουσιαστικές συνδέσεις με τους πελάτες τους, όταν προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους στις ανάγκες του κοινού. Από εξατομικευμένο περιεχόμενο και διαδραστικούς διαγωνισμούς έως τη συνεργασία με influencers, οι επιχειρήσεις μπορούν να ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητα αλλά και την εμπιστοσύνη των πελατών τους στο brand.

MEDIA

Video
Sound file

Συλλογές

Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση