Ιστορία
Ο Σπύρος Μεταξάς, ενάς ονειροπόλος έμπορος ήθελε να δημιουργήσει ένα εντελώς μοναδικό προϊόν, πιο λείο από το μπράντι και πιο αρωματικό από οποιοδήποτε λικέρ. Γι’αυτό έκτισε ένα αποστακτήριο στον Πειραιά. Εκεί ανακάλυψε ένα αρχαίο νόμισμα που ήταν χαραγμένος “ο Σαλαμινολυχος” (πολεμιστής της Σαλαμίνας). Ο Μεταξάς το έκανε έμβλημά του brand θέλοντας το προϊόν του να συμβολίζει το σθένος, το όραμα και το ελληνικό πνεύμα.
Έτσι δημιουργείται τo Metaxa, ένα blend από κρασί μοσχάτο, αποστάγματα και ένα μυστικό μίγμα βοτάνων — δίνοντας ένα αποτέλεσμα πιο απαλό, πιο αρωματικό, πιο εκλεπτισμένο.
Το Metaxa δεν θέλησε ποτέ να αντιγράψει το whiskey, το ρούμι ή το κονιάκ. Χάραξε μία τελείως δική του κατηγορία, επικεντρώνοντας την ταυτότητά του στο “Greek Spirit”. Με το αρχαίο έμβλημα ώς logo, θέλει να συνδεθεί με το ελληνικό παρελθόν και το πολεμικό σθένος. Χωρίς να εκβιάζει το ελληνικό στοιχείο μίλησε την γλώσσα της πολυτέλειας στις διεθνείς αγορές.
Πως παρουσιάζεται σήμερα
Το brand προσανατολίζεται σε δύο κατευθύνσεις.
Κληρονομιά πολυτέλειας. Με το ΜΕΤΑΞΑ 12 αστέρων και το Private Reserve, τοποθετείται ανάμεσα σε whiskey, cognac, και premium rum lovers προϊόν.
Κουλτούρα Coctail: Χρησιμοποιείται ως βάση για εκλεπτισμενα κοκτέιλ, συνδέοντας την παράδοση του Μεταξά με το νεανικό αλλα και την κοσμοπολίτικο κοινό.
Το marketing προσανατολίζεται στις ένοιες της εμπειρίας, του ταξιδιού και της ανακάλυψης, και τις περιέργειας στοχεύοντας στους Millenials και GenZ.
Αυτά είναι τα κύρια μήνυματα του brand. Παράδοση, μοναδικότητα, κουλτούρα coctail.
CULTURAL STRATEGY
Το ΜΕΤΑΞΑ ήδη συνδέει το DNA του με τον πολιτισμό, χρησιμοποιώντας τον για να διαφοροποιηθεί. Η εφαρμογή μιας Cultural Strategy θα μπορούσε να πάει το marketing αλλά και την ταυτότητα του στο επόμενο επίπεδο.
Πολιτισμικό Κενό
Το brand θα λειτουργήσει ως σύνδεσμος μεταξύ της ελληνικής παράδοσης και του της νέας γενιάς. Αυτό τον ρόλο ήδη τον παίζει τόσο επικοινωνιακά όσο και με τα νέα προϊόντα που έχει λανσάρει. Δεν είναι πια ένα βαρετό ποτό για μεγάλους αλλά απευθύνεται απευθείας στους millenials & GenZ. Συνδυάζει την αυθεντικότητα με μια μοντέρνα αισθητική και νέες ιδέες. Το ΜΕΤΑΞΑ κοιτάζει επιτυχημένα προς αυτή την κατεύθυνση.
Πολιτιστική πλατφόρμα
Μία ιδέα, που θα το συνδέσει ακόμη περισσότερο με τον πολιτισμό, αλλά και θα συναντήσει το κοινό του εκεί που πρέπει, είναι η δημιουργία ενός club που θα συμμετέχει το κοινό του, και θα έχει προνομιακή πρόσβαση σε περιεχόμενο και πολιτισμικά events.
Δημιουργία πολιτισμικής εμπειρίας
Δημιουργία privet cultural events για τα μέλη τους. Διοργάνωση κλειστών συναυλιών, dinner & coctail parties που θα προσφέρουν εμπειρία και θα συνδέσουν το brand με αξίες και συναισθήματα.
Διοργάνωση εκπαιδευτικών εμπειριών. Σεμινάρια, διαλέξεις, και ομιλίες όχι μόνο γύρω από το coctail culture αλλά και με θέματα που αφορούν τον ελληνικό πολιτισμό και κοινωνία.
Influencers
Συνεργασία με influencers, όχι ως διαφημιστές (παρωχημένο και old marketing) αλλά ως ήρωες που θα αναδεικνύει τις ιστορίες τους. Το κοινό θα συνδέεται με αυτές, τις αξίες και τα συναισθήματα που τους προκαλεί.
Η Μεγάλη Ιδέα
Το ΜΕΤΑΞΑ να γίνει το συνδετικός κρίκος της παράδοσης της Ελλάδας με την σύγχρονη Ελλάδα. Να γίνει πηγή έμπνευσης για τους νέους να υιοθετήσουν τις αξίες του brand και να δημιουργήσουν κάτι καινοτόμο που θα έχει νόημα και θα συμβάλλει στο κτίσιμο μιας νέας Ελλάδα που θα είμαστε όλοι υπερήφανοι για αυτήν.
[Η ανάλυση και οι προτάσεις είναι ενδεικτικές για την ανάδειξη της επίδρασης μιας cultural strategy σε ένα brand αλλά και στην κοινότητα που απευθύνεται. Μια πραγματική εφαρμογή μιας τέτοιας στρατηγικής μπορεί να είναι εφικτή ύστερα από συγκεκριμένες έρευνες, ανάλυση και διαδικασίες]
situs slot penidabet penidabet penidabet situs hk pools toto hk